Müügitingimused:
Müügiks pakutavad tooted avaldab Moeklikk OÜ e-poes Ostuklikk aadressil www.ostuklikk.ee; toodetele on lisatud toote lühikirjeldus ja hind.
Müügihinnale lisandub postitasu vastavalt valitud teenusepakkujale.
Kaup toimetatakse kliendini peale kauba eest makse laekumist. Kaup toimetatakse kliendini vastavalt valitud kättetoimetamisviisile.
Kauba tellimuse saab vormistada e-poe kaudu.
Kaubaga saab kohapeal tutvuda ja ostu sooritada aadressil Kadaka tee 46, Tallinn!
Postitame tooteid E-R.
Toote hind sisaldab käibemaksu.
Registreerudes www.ostuklikk.ee kasutajaks, kinnitad, et oled tutvunud ja nõustud käesoleva kasutajalepingu tingimustega (edaspidi Tingimused).Tingimused kehtivad kõikide interneti lehekülje http://www.ostuklikk.ee kasutajaks registreerinud isikute (edaspidi Klient) ja Lehekülje omaniku (Moeklikk OÜ, registrikood 12661758 , edaspidi ostuklikk.ee) vahel oksjoni käigus tekkivate õigussuhete kohta. Lisaks tingimustele reguleerivad Kliendi ja Ostuklikk.ee vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid.
Kliendid kasutavad oksjonit täielikult omal vastutusel. Ostuklikk.ee ei vastuta Klientide poolt oksjonil tehtud pakkumiste seaduslikkuse, tõepärasuse ja kehtivuse eest.
Oksjonivõitja on kohustatud oksjoni toote välja ostma 24 tunni jooksul peale oksjoni lõppemist. Oksjonivõitjate nõue, kes toodet õigeaegselt välja ei osta, antakse edasi IDR INKASSO OÜ-le.
Jätame endale õiguse oksjoni tühistada juhul kui keegi epoest toote ära ostab täishinnaga.
Oksjoni lõppedes edastatakse oksjoni protokoll kauba müüjale. Peale müügi aktsepteerimist võetakse Teiega ühendust ning saab kauba eest tasuda, kui müüja aksepteerib lõpptulemuse. NB: Palume kauba eest ennem aksepteerimist mitte tasuda! Kauba saab kätte peale raha laekumist. Kaup asub Kadaka tee 46, ladu 16 Tallinn 12915 (kui ei ole märgitud teisiti).
NB: Komisjonioksjonitele ei kehti sooduskoodid!
Klient kohustub:
Esitama oksjoni kasutajaks registreerumisel täielikult tõeseid andmeid, sh registreeruma oma õige ja täieliku nime all ning kasutama kehtivat elektronposti aadressi.
Hoidma oksjoni kasutamiseks fikseeritud salasõna ja kasutajatunnust nii, et see ei satuks kolmandate isikute kätte, v.a juhul kui klient on ise kolmandaid isikuid volitanud ennast esindama teenuste kasutamisel.
Koheselt elektronposti teel informeerima haldajat kõikidest andmetest ja asjaoludest, mis on muutunud, võrreldes lehekülje kasutajaks registreerumisel esitatutega.
Koheselt elektronposti teel informeerima haldajat lehekülje kasutamiseks fikseeritud salasõna ja/või kasutajatunnuse kaotamisest või sattumisest kolmandate isikute valdusse.
Tutvuma enne pakkumise sooritamist pakutava kauba/esemega kohapeal
(Kadaka tee 46, ladu 16 Tallinn 12915) ja veenduma omapoolse pakkumise õigsuses.
Oksjoni võitmise korral ära toimetama sõiduki müügiplatsilt hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale müügitehingu jõustumist.
Ostuklikk.ee kohustub:
Võimaldama klientidel tutvuda oksjonil oleva kaubaga.
Oksjoni lõppedes informeerima parima pakkumise teinud klienti, kellele sõiduki/toote müügi on
aktsepteerinud sõiduki/toote omanik ja leppima kokku sõiduki/toote eest tasumise korras ning sellele
järgnevas sõiduki/toote üleandmises.
Mitte avalikustama kolmandatele osapooltele klientide isikuandmed
( v.a. seadusega ettenähtud juhtudel: seadusevastase tegevuse selgitamisel/tuvastamisel).
Mitte avalikustama ostja andmeid kolmandale isikule(välja arvatud ostja nõusolekul).
Ostuklikk.ee:
Ei vastuta mitte mingil moel oksjonil olevate kaupade ega sõidukite komplektsuse ega korrasoleku eest.
Omab õigust pakkumise aega pikendada, muuta avaldatud pakkumiste sisu, muuta kodulehe paigutust, kui ka sisu.
Omab õigust tühistada pakkumise tulemused. kui pakkumiste kulgu on mõjutanud tarkvara tehniline rike või kui pakkumise võitja on rikkunud kasutuslepingus olevaid tingimusi või mõjutanud ükskõik millisel viisil pakkumise loomuliku kulgu või kui pakkumisi tehakse läbi variisikute.
Omab õigust nõuda leppetrahvi oksjonivõidust loobumise eest (kuni 20 % lõppsummast).
Omab õigust tähtaegselt tasumata arvete pealt arvestada viivist 0,2% tähtaegselt tasumata summalt päevas. Tähtaegselt tasumata arved edastatakse 1 kuu jooksul peale arve väljastamist edasi inkasso või võlgade väljanõudmisega tegelevale firmale. Kusjuures klient kohustub kandma kõik tähtaegselt tasumata jäetud maksetega seotud kulud, sh võla sissenõudekulud(inkasso-, kohtukulud jms).
Omab õigust nõuda parkimistasu(vastavalt hinnakirjale), kui sõidukit ei toimetata ära ettenähtud aja jooksul(3 tööpäeva arve/lepingu jõustumisest).
Omab õigust muuta oksjoni läbiviimis korda, moodust.
Omab õigust piirata või tühistada kliendi kasutusõiguseid, kui klient rikub Ostuklikk.ee kasutustingimusi.
Informatsioon:
Oksjoni kaudu müüdavatel sõidukitel/kaupadel puudub garantii, kui ei ole kindlale objektile lisatud teistsugust informatsiooni.
Käesolevaga esitatud tingimuste muutmine või täiendamine jõustub koheselt pärast uute tingimuste avalikustamist ja teavitamist Ostuklikk.ee poolt. Kui klient ei teata 1 nädala jooksul kasutusõigustest loobumisest, loetakse ta nõustunuks uute tingimustega.
valige välja toode või tooted mida soovite osta
lisage need ostukorvi
jätkamiseks klõpsake üleval paremal nurgas oleval ostukorvi lingil
veenduge et ostukorvis olevad tooted ja kogused on just need mida soovisite
kui olete veendunud et kõik on õige siis vajutage lingil „Nõustun üld- ja ostutingimustega” ja seejärel „osta tooted”
järgmisel lehel sisestage andmed, kelle nimele hiljem vormistatakse arve
veenduge et sisestatud andmed on õiged ja vajutage nupule „kinnita tellimus”
Seejärel tasuge tellimuse eest kasutades pangalinki, krediitkaarti vms.
Järelmaksu pakume koostöös Liisi järelmaksuga www.liisi.ee
Tagastamistingimused:
Kaupa on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul, andes tagastamissoovist teada meiliaadressil info@ostuklikk.ee või helistades numbril 58398911. Palume kauba originaalpakendi alles hoida.
VÕS § 562 lg 4 järgi tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asjakasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Tarbija vastutab väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.
Defektse kauba eest tagastatakse raha hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemissoovi kättetoimetamisest Moeklikk OÜ'le.
Tagastamistingimuste järgi makstakse tarbijale tagasi raha tagastatud kauba eest. Siinkohal soovime juhtida Teie tähelepanu sellele, et vastavalt VÕS § 561 lg 1 tagastab ettevõtja kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud. Isegi kui lepingutingimustes ei ole seda selgelt välja öeldud, tuleb seadusest kinni pidada ning tarbijatele tagastada lisaks kauba hinnale ka kättetoimetamise kulud.
Kui klient soovib kaupa tagastada ilma mõjuva põhjuseta, st tootel puudub defekt ja mõtles lihtsalt ümber, siis on postitasu ostja kanda.
Kahenädalane tagastusperiood kehtib ainult nendele kaupadele, mis on ostetud sidevahendi abil. Kauplustest ostetud toodetele seaduslik taganemisperiood ei kehti, kui toode on puudusteta.
Tarnetingimused:
Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
Valides kohaletoimetamise viisina Smartposti pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.
Kohaletoimetamine
Meie kõik tooted saadetakse meie laost välja peale toote tasumist. Postitasu tuleb tasuda vastavalt toote suurusele ja kaalule Smartposti hinnakirja alusel.
Postitasu tasutakse kas automaati või kullerile nii nagu Klient ise on valinud.
Kohapeale on võimalik toodetele järgi tulla Kadaka tee 46, Tallinn.
Postitasude hinnakirja leiate siit: https://www.smartpost.ee/ariklient/pakkide-saatmine-arikliendile/hinnakiri
Kulleri tasule lisanduvad Smartposti ja kaardi teenustasu.
Maksetingimused:
Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital).
Makse tegemine toimub väljaspool Moeklikk OÜ e-poe keskkonda Maksekeskus AS vahendusel. Moeklikk OÜ e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
Võimalus on tasuda ka krediitkaarti kasutades.
Poes kohapeal on võimalik tasuda sularahas. Valuutana aksepteerime eurot.
Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine:
-Vastavalt Võlaõigusseadusele on kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
- Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib klient esmasel defekti tekkimisel nõuda toote parandamist või asendamist. Sama defekti teistkordsel tekkimisel on tarbijal õigus nõuda raha tagastamist.
- Ootamatu defekti ilmnemisel peab klient hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel Ostukliki e-mailile.
Ilma mõjuva põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole kliendil õigus Moeklikk OÜ-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama tellimuse koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, Moeklikk OÜ-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.
-Moeklikk OÜ ei vastuta: kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest;defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.
Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) kauba või teenuse puudus;
4) ettevõtjale esitatav nõue;
5) viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
Taganemise avalduse tüüpvorm on saadaval alloleval veebilehel
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf
Kliendil on VÕS § 101 tulenevalt õigus tugineda õiguskaitsevahenditele.
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Selleks peab Klient esitama kaebuse e-posti teel aadressil info@ostuklikk.ee. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka Moeklikk OÜ õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.
Tarbijal on võimalus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi poole, milleks on tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon.
Pöördumise tingimused:
Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
Tarbijavaidluste komisjoni e-post: avaldus@komisjon.ee
Tarbijavaidluste komisjoni telefoninumber: 620 1920
Tarbijakaitseameti vaidluste lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda veebilehel: